1. Partijen van de overeenkomst
Wanneer u producten bestelt via de onlineshop www.debestekamer.be, sluit u een overeenkomst af met deBesteKamer. Deze algemene voorwaarden regelen de overeenkomst tussen u en deBesteKamer voor de aankoop van producten uit de onlineshop. In deze overeenkomst verwijzen we naar “deBesteKamer”, de beheerder van de onlineshop en verkoper van de producten, met de termen “verkoper”, “wij", "ons" of “deBesteKamer” met maatschappelijke zetel te:Burgemeester Mayeurlaan 16
8500 Kortrijk
België
T +32 474 80 67 76
info@debestekamer.be
BTW BE 0543 902 952
ondernemingsnummer 0543 902 952
In deze voorwaarden wordt naar u, de klant die de producten koopt, verwezen met de term “u” als zijnde elke individuele partij, instelling of bedrijf dat toegang heeft tot deze website, gebruikt maakt van deze website en orders plaatst. deBesteKamer behoudt het recht om orders te weigeren zonder redenen te verschaffen.
2. Inhoud en taal van de algemene voorwaarden
Deze algemene voorwaarden regelen alle overeenkomsten die via de onlineshop worden afgesloten tussen u en de verkoper. Een exemplaar van deze algemene voorwaarden is in het Nederlands verkrijgbaar. Wanneer u een bestelling plaatst door tijdens de bestelprocedure te klikken op de knop ‘verder naar bestellen’, erkent u dat u kennis hebt genomen van deze algemene voorwaarden en dat u ze onvoorwaardelijk aanvaardt. deBesteKamer behoudt het recht om te allen tijde deze algemene verkoopsvoorwaarden te actualiseren. Op de onlineshop is steeds de actuele versie beschikbaar. Bij het bestellen van producten uit de onlineshop is de overeenkomst voor die producten onderworpen aan de versie van de algemene voorwaarden die op dat moment van kracht is. Eventuele persoonlijke voorwaarden maken geen deel uit van de overeenkomst, tenzij dit schriftelijk of uitdrukkelijk wordt goedgekeurd door de verkoper. Indien één of andere clausule in deze algemene voorwaarden ongeldig zou zijn of niet kan worden afgedwongen, heeft dit geen impact op alle andere clausules.
3. Contractuele partijen en grondgebied
De online shop kan enkel worden gebruikt door personen die juridisch bekwaam zijn om bestellingen te plaatsen en ouder zijn dan 18 jaar.Alle diensten van deBesteKamer zijn bedoeld voor gebruikers die leven of woonachtig zijn in de Europese Unie of Noorwegen of Zwitserland. Klanten die een bestelling willen plaatsen voor levering in een ander land dan de hierboven genoemde geografische gebieden, worden verzocht contact op te nemen met de klantendienst op volgend e-mailadres: info@debestekamer.be.
De producten die via de online shop worden aangeboden zijn niet bedoeld voor commerciële wederverkoop. deBesteKamer volgt de markt constant met het oog op een mogelijke uitbreiding van de regio’s waarin het bedrijf actief is.
4. Bestelprocedure
Zodra u het gewenste product hebt gevonden, kunt u het zonder enige verplichting toevoegen aan uw winkelwagen door te klikken op de knop ‘in winkelwagen’. U kan de inhoud van uw winkelwagen op elk ogenblik bekijken door te klikken op de knop ‘winkelwagen’. U kunt producten uit uw winkelwagen schrappen door te klikken op de knop ‘verwijder’ . Wenst u de producten in uw winkelwagen effectief aan te kopen? Klik dan op de knop ‘verder naar bestellen’. U hebt de keuze om in te loggen met uw klantnummer of als gast verder te gaan zonder registratie. Gelieve uw gegevens correct in vullen. Verplichte velden zijn aangeduid met een *. Om een aankoop te plaatsen, moet u zich aanmelden of ons de nodige gegevens bezorgen om u te kunnen leveren. Uw gegevens worden gecodeerd vooraleer ze verzonden worden om u privacy en veiligheid te garanderen. Nadat u uw gegevens hebt ingevuld en de betaalwijze hebt geselecteerd, klikt u op de knop ’aankoop bevestigen’ om de bestelprocedure te beëindigen. U kunt de procedure op elk ogenblik stopzetten door het browservenster af te sluiten.De betaling moet steeds vooraf aan de levering gebeuren via de de onlineshop.
deBesteKamer behoudt zich het recht om een bestelling te weigeren of aan extra voorwaarden te onderwerpen bij grote orders, bestellingen door minderjarigen, onvolledige bestelprocedures of problemen bij vorige orders.
5. Een overeenkomst afsluiten
Vooraleer u uw bestelling plaatst, dient u deze algemene voorwaarden aandachtig te lezen. We raden u aan om een exemplaar af te drukken of te downloaden voor later gebruik. Door te klikken op de knop ‘aankoop bevestigen’, geeft u aan dat u de producten in uw winkelwagen wenst te kopen en dat u aanvaardt dat deze onderworpen is aan deze algemene voorwaarden. De verkoper zal de ontvangst van uw bestelling bevestigen door u een e-mail te sturen (ontvangstbevestigingmail). Deze ontvangstbevestigingmail impliceert niet dat de verkoper uw bestelling al aanvaardt. Ter aanvaarding van uw bestelling van een product stuurt de verkoper u een tweede e-mail waarin uw bestelling wordt bevestigd (bevestigingsmail). De bevestigingsmail vermeldt de gegevens van uw bestelling, de verwachte verzenddatum en een exemplaar van de algemene verkoopsvoorwaarden zoals die van kracht zijn op het ogenblik van uw bestelling. De verkoper zal u deze bevestigingsmail alleen sturen wanneer het product verkrijgbaar is en als de verkoper uw betaling kan verwerken. Zodra de verkoper u de bevestigingsmail stuurt ontstaat er een juridisch bindende overeenkomst tussen u en verkoper. Als het bestelde product in voorraad is en de verkoper de betaling kan verwerken, zou u de bevestigingsmail binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling moeten ontvangen. Staat het product op de website vermeld als verkrijgbaar, maar hebt u 48 uur na het plaatsen van de bestelling nog geen bevestigingsmail ontvangen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantendienst van de verkoper op info@debestekamer.be. Hebt u 30 dagen na het plaatsen van de bestelling nog geen bevestigingsmail ontvangen, dan bent u niet langer verplicht om de door het (de) in uw bestelling vermelde product(en) te kopen.
6. Levering van de goederen
De online shop vermeldt of het door u geselecteerde product op voorraad is. Een product dat op voorraad is wordt binnen de 7 werkdagen bij u geleverd. Deze termijn is echter een richtlijn en kan niet als bindend beschouwd worden.Indien een product, dat tijdelijk niet op voorraad is door u wordt besteld, vindt u op de online shop al een schatting van levertermijn. Op de orderbevestiging delen wij mee wanneer het product weer voorradig zal zijn.
Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico, waar het deze producten betreft, over op de koper.
De leveringen worden verzorgd door een koerierdienst. Leveringen vinden plaats op het door de koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres. De zendingen worden geleverd op weekdagen, doorgaans tussen 9:00 en 17:00 uur. Er wordt niet geleverd tijdens het weekend. Houd er rekening mee dat u aanwezig moet zijn om de levering te aanvaarden, in het andere geval zal het vervoersbedrijf een bericht laten om de levering op een later tijdstip uit te voeren. Om te vermijden dat u niet thuis bent bij levering, raden wij aan om bijvoorbeeld uw werkadres op te geven als leveradres. Om de levering vlotter te laten verlopen, vragen wij u om een telefoonnummer op te geven bij bestelling. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden om u te contacteren bij levering en zullen niet gebruikt worden voor andere doeleinden.
Wij kunnen geen bestellingen aanvaarden voor levering op een postbusadres. De goederen worden geleverd tot aan de eerste drempel. U staat zelf in voor het transport naar binnen en/of naar een hogere verdieping.
Voor bestellingen van grote items (kasten, tafels, etc) nemen wij persoonlijk contact met u op om de details van de levering te bespreken.
De kosten die gepaard gaan met de levering van uw bestelling kan u terugvinden op uw orderbevestiging.
Uitzonderlijk kan het gebeuren dat, zelfs wanneer u een bevestigingsmail ontvangen hebt, een besteld product niet meer verkrijgbaar is omdat de verkoper het niet bij zijn eigen leverancier kan verkrijgen. Wanneer dit niet te wijten is aan een fout van de verkoper en buiten diens redelijke controle ligt, behoudt de verkoper zich het recht om de overeenkomst te herroepen. In dat geval zal de verkoper u hiervan op de hoogte brengen en op de website van de onlineshop vermelden dat het product niet verkrijgbaar is. Uw betaalkaart zal ook niet gedebiteerd worden. Indien mogelijk, kan de verkoper u een vervangproduct voorstellen van een gelijkwaardige kwaliteit en prijs. Het staat u vrij om dit aanbod al dan niet te aanvaarden.
De verkoper zal steeds al het nodige doen om de vermelde leveringstermijnen te respecteren, maar toch kunnen deze niet altijd gegarandeerd worden. De verkoper is er dan ook niet door gebonden, mits zijn uitdrukkelijk akkoord.
U hebt ook altijd de mogelijkheid om de goederen af te halen in onze showroom.
Bij leveringen in het buitenland kunnen afwijkende voorwaarden gelden.
7. Prijzen, taksen en verzendkosten
De prijs van de producten die u via de online shop bestelt, is steeds de prijs die geldt op het ogenblik waarop u uw bestelling doorgeeft. De prijs wordt op het scherm vermeld vooraleer u uw bestelling doorgeeft, alsook in de bevestigingsmail.Alle prijzen zijn in euro en zijn inclusief btw en recupel. U gaat akkoord met de betaling van alle verkoop- of andere taksen, lasten en heffingen die vereist zijn voor producten in het land waar de producten moeten worden geleverd, voor zover de verkoper deze nog niet op uw factuur heeft aangerekend.
Onze verzendkosten kunnen worden gewijzigd, u krijgt het exacte bedrag te zien tijdens de bestelprocedure in uw winkelwagen of door te gaan kijken op de informatiepagina "service".
De producten blijven het eigendom van de verkoper zolang deze laatste de producten nog niet aan u heeft geleverd.
8. Betaling
Wij aanvaarden Bancontact/Mister cash, Visa, Mastercard en een klassieke overschrijving. U kunt steeds in vertrouwen bij ons kopen, want u weet dat alle transacties worden uitgevoerd via ssl-codering, wat een maximale veiligheid oplevert.Opmerking: wij autoriseren uw betaalkaart op het ogenblik dat u uw bestelling doorgeeft. Deze volmachtprocedure impliceert dat uw bank het bedrag van uw bestelling reserveert op uw rekening. Uw betaalkaart wordt echter pas gedebiteerd na verzending van uw bestelling. Neem contact op met uw bank voor meer informatie.
-
Bancontact/Mister cash
Indien u na het plaatsen van uw bestelling kiest voor Bancontact/Mister cash, dient u het nummer en de vervaldag van uw kaart in te vullen. Daarop wordt u doorgestuurd naar uw vertrouwde banksite. Vooraleer deze methode te selecteren, dient u het volgende te controleren of uw bank deze betaalwijze ondersteunt (dit is zeker het geval voor Fintro, Fortis, ING, Dexia/Belfius, CBC, KBC, AXA en VDK Spaarbank). U hebt tevens een identificatietool nodig. Bancontact/Mister cash via het internet wordt beveiligd via web banking. Neem contact op met uw bank indien u nog niet beschikt over web banking. -
Betaalkaart
Betalingen via Visa en Mastercard worden uitgevoerd in samenwerking met Ogone, een van de Europese marktleiders in betaaldiensten. Uw gegevens worden op een veilige manier verwerkt en opgeslagen in overeenstemming met ons privacybeleid. Naargelang van de houder van uw betaalkaart kan het gebeuren dat u moet bevestigen dat u de rechtmatige eigenaar bent van de betaalkaart via web banking. Voor meer informatie over web banking dient u contact op te nemen met uw persoonlijke bank. - Klassieke overschrijving
U kan er ook steeds voor kiezen om een klassieke overschrijving te doen naar het rekeningnummer dat u van ons krijgt. Dit betekent dat de online shop geen connectie maakt met web banking maar dat u dit zelf doet of contact opneemt met de bank. In dit geval krijgt u enkel een ontvangsbevestigingsmail. Wij zullen het order pas bevestigen en overgaan tot levering wanneer wij het geld op onze rekening hebben ontvangen.
9. Recht op annulering / retourzendingen
Wanneer u onze producten hebt gekocht voor niet-professionele doeleinden, hebt u het recht om uw bestelling zonder enige motivering te annuleren binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van het product. De producten moeten naar ons teruggestuurd worden in de originele verpakking en met alle bijgaande documenten. Als het product niet in de originele verpakking terugkeert zal een boete betaald worden.
De verkoper zal uw rekening crediteren binnen 30 dagen na ontvangst van de producten. Alle terugbetalingen, met uitzondering van de verzend- en terugnamekosten, gebeuren volgens de originele betaalwijze. De rechtstreekse kosten voor het retourneren vallen dus ten laste van de koper.
Indien u een product wenst terug te sturen, gelieve dan steeds eerst contact op te nemen met de klantendienst van deBesteKamer (info@debestekamer.be). Wij zullen u het adres communiceren naar waar de goederen geretourneerd moeten worden. Wij behouden het voorrecht om retourzendingen te weigeren waarvan wij niet eerst op de hoogte werden gesteld.
U kan uw order ook annuleren nog voor het geleverd wordt. Hebt u zich bedacht? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Indien het order nog niet verzonden is, betalen wij u het volledige bedrag terug. Indien het order wel al in levering is, dan zullen de transportkosten niet terugbetaald worden.
deBesteKamer behoudt het recht om retourzendingen te weigeren in volgende gevallen:
De verkoper zal uw rekening crediteren binnen 30 dagen na ontvangst van de producten. Alle terugbetalingen, met uitzondering van de verzend- en terugnamekosten, gebeuren volgens de originele betaalwijze. De rechtstreekse kosten voor het retourneren vallen dus ten laste van de koper.
Indien u een product wenst terug te sturen, gelieve dan steeds eerst contact op te nemen met de klantendienst van deBesteKamer (info@debestekamer.be). Wij zullen u het adres communiceren naar waar de goederen geretourneerd moeten worden. Wij behouden het voorrecht om retourzendingen te weigeren waarvan wij niet eerst op de hoogte werden gesteld.
U kan uw order ook annuleren nog voor het geleverd wordt. Hebt u zich bedacht? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Indien het order nog niet verzonden is, betalen wij u het volledige bedrag terug. Indien het order wel al in levering is, dan zullen de transportkosten niet terugbetaald worden.
deBesteKamer behoudt het recht om retourzendingen te weigeren in volgende gevallen:
- Als het product al gebruikt is of beschadigd werd. U moet het product steeds in perfecte staat en in de originele verpakking terugsturen. De verkoper kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige schade of verlies van het product tijdens de terugzending.
- Als het gaat om klantspecifieke items. Wanneer wij een niet-stock item speciaal voor u in bestelling plaatsen bij de leverancier, kan dit niet teruggestuurd of omgeruild worden.
- Ook sale items kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
10. Garantie
Klachten over zichtbare gebreken moeten binnen 7 kalenderdagen na de levering van de producten worden meegedeeld aan deBesteKamer. Gelieve dus op het ogenblik van de levering de producten grondig te controleren. Klachten die niet binnen deze periode binnenkomen, zijn niet geldig en worden niet aanvaard. Volgende situaties zijn mogelijk: verkeerde of onvolledige levering, garantie of klacht te wijten aan het transport. Deze laatste dienen bij ontvangst onmiddellijk door u afgetekend te worden onder voorbehoud. Zo kunnen wij uw klacht op de transportfirma verhalen.In geval van een garantieclaim volgen wij de garantierichtlijnen van onze leveranciers. Deze zijn per merk verschillend. Gelieve contact op te nemen met de klantendienst indien u een specifieke vraag hebt.
Indien u om een of andere reden een bestelling moet terugsturen, dan kan dit gemakkelijk. Neem contact op met de klantendienst van deBesteKamer via info@debestekamer.be en wij sturen u de nodige papieren en het retouradres op. U stuurt het (de) item(s) terug op eigen risico.
Wanneer uw klacht gegrond is en u de procedure nauwkeurig hebt gevolgd, zal de verkoper uw rekening crediteren (inclusief terugnamekosten door de door u gekozen transportfirma) of een vervangproduct leveren na de ontvangst van het (de) product(en). De terugbetalingen gebeuren volgens de originele betaalwijze.
Defecten en waardeverminderingen veroorzaakt door slijtage, installatie of gebruik die niet in overeenstemming zijn, vallen niet onder garantie.
deBesteKamer staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, aan de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en aan de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
11. Toelating voor retourzending
Indien u om de een of andere reden materiaal moet terugsturen, neem dan contact op met de klantendienst van deBesteKamer (info@debestekamer.be) die u een retourformulier en het retouradres zal bezorgen. De items in kwestie moeten per post naar het adres vermeld op het formulier binnen 14 dagen na ontvangst van het product teruggestuurd worden.Volgende retourzendingen zijn mogelijk: garantie, verkeerde of onvolledige levering of klacht te wijten aan het transport.
In geval van een garantieclaim volgen wij de garantierichtlijnen van onze leveranciers. Deze zijn per merk verschillend. Gelieve contact op te nemen met de klantendienst indien u een specifieke vraag hebt.
Voor al deze situaties heeft de verkoper ervoor gezorgd dat u steeds dezelfde procedure kunt volgen maar toch moet aandacht besteed worden aan enkele specifiek zaken naargelang de situatie:
- Annulering: zorg ervoor dat u het (de) product(en) in perfecte staat en in de originele verpakking terugstuurt. Indien dit niet het geval is kan u een boete in rekening gebracht worden. Voeg ook de aankoopnota bij.
- Verkeerde of onvolledige levering: beschrijf wat er ontbreekt of wat u had verwacht. De verkoper kan niet garanderen dat alle benodigdheden zoals op de foto’s toegestuurd zullen worden.
- Beschadiging bij transport: Al onze producten worden sterk verpakt. Wanneer u een levering toegestuurd krijgt waarvan de verpakking duidelijk schade opliep, gelieve dit dan meteen te melden aan de transportfirma. U kan uw zending onder voorbehoud aftekenen. Zo kunnen wij uw klacht, indien die gegrond is, op de transportfirma verhalen.
- Overige: beschrijf steeds zo duidelijk mogelijk waarom u het (de) product(en) naar ons terugstuurt.
12. Aansprakelijkheid
De informatie op deze online shop is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.deBesteKamer levert grote inspanningen opdat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen. Indien de verstrekte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zullen wij dit zo snel mogelijk recht te zetten.
deBesteKamer kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die ontstaat uit het gebruik van de informatie op deze online shop.
Indien u onjuistheden zou vaststellen in de informatie die via de online shop ter beschikking wordt gesteld, kan u de beheerder van de site contacteren.
De inhoud van de site kan te allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. deBesteKamer geeft geen garanties voor de goede werking van de website en kan op geen enkele wijze aansprakelijk gehouden worden voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.
De onlineshop bevat hyperlinks naar websites of pagina's van derden of kan daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina’s impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan.
Voor zover toegelaten door de wet die deze algemene voorwaarden regelt, zal de verkoper niet aansprakelijk zijn voor enige commerciële verliezen (inclusief verlies van winst, inkomsten, contracten, geschatte besparingen, gegevens, goodwill of overtollige uitgaven) of enig ander indirect of gevolgverlies, zelfs indien deze verliezen redelijkerwijs konden worden voorzien door zowel uzelf als de verkoper op het ogenblik dat u de online shop ging gebruiken, of op het ogenblik dat een overeenkomst ontstond tussen u en de verkoper voor de verkoop van producten.
De verkoper kan niet aansprakelijk worden gesteld voor omstandigheden waarover hij geen controle heeft zoals stakingen, brand, storing in de communicatiesystemen, … of het niet (tijdig) leveren van de producten door zijn leveranciers of derden.
In alle gevallen kan de aansprakelijkheid van de verkoper niet meer bedragen dan het bedrag dat u hebt betaald voor het product of de dienst waarvoor de claim is ingediend
13. Auteursrecht
De content van de online shop is beschermd door het auteursrecht, door handelsmerken en door andere intellectuele eigendomsrechten. Individuele pagina's of secties kunnen worden gedownload of afgedrukt, op voorwaarde dat auteursrechtvermeldingen, handelsmerken of andere wettelijk beschermde vermeldingen niet worden verwijderd. In alle gevallen blijven alle eigendomsrechten met betrekking tot de content en de materialen vermeld in de online shop, in handen van deBesteKamer, de verkoper of hun respectieve leveranciers (naargelang wat van toepassing is). De online shop mag niet worden gereproduceerd, noch geheel noch gedeeltelijk, overgezet via elektrische of conventionele methodes, gewijzigd, gelinkt aan of gebruikt voor publieke of commerciële doeleinden zonder het voorafgaande schriftelijke akkoord van de verkoper en van deBesteKamer.
14. Toepasselijk recht en rechtspraak
Deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die op basis hiervan worden opgesteld, worden geregeld door het Belgische recht. Enkel de rechtbanken te Kortrijk (België) zijn bevoegd om hierover recht te spreken.
15. Privacy beleid
deBesteKamer respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. deBesteKamer zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.deBesteKamer gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
Om het winkelen bij deBesteKamer zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.
- Als u bij deBesteKamer een bestelling plaatst bewaren wij, indien gewenst, uw gegevens op een Secure Server. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
- Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
- Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.
- Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
Cookies. Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. deBesteKamer gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij deBesteKamer geen cookies ontvangt.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van deBesteKamer, dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.
16. Contact
Adres winkel
deBesteKamer
Overleiestraat 3
8500 Kortrijk
Adres maatschappelijke zetel:
deBesteKamer
Burgemeester Mayeurlaan 16
8500 Kortrijk
Voor alle vragen: info@debestekamer.be
http://www.debestekamer.be
BTW nummer BE 0543 902 952