Wanneer wordt mijn pakje verstuurd? Wanneer wordt mijn pakje geleverd? Hoe zal ik betalen voor al dit moois? Hieronder vind je de antwoorden op je belangrijkste vragen.
1. LEVERTERMIJN
Een product dat op voorraad is, wordt doorgaans de dag na de bestelling verzonden of kan je komen ophalen in onze woonwinkel in Kortrijk tijdens de openingsuren. Levering via pakjesdienst in België en Nederland gebeurt gewoonlijk binnen de 24 à 48u. Voor grotere meubelen werken we op bestelling. Als je zo'n product aankoopt op de webshop, dan vind je in de product omschrijving al een indicatie van de levertermijn. In een tweede orderbevestigingsmail sturen wij een concretere inschatting ahv informatie van de leverancier. Je kan ons steeds contacteren om de huidige levertermijn van een concreet product op te vragen voor bestelling.
2. VERZENDKOSTEN
We verzenden gratis binnen België vanaf een aankoopbedrag van €50. Onder dit bedrag rekenen we een vast bedrag van €3.50 voor transport. Voor Nederland is het franco bedrag €75. Je kan natuurlijk steeds kiezen voor een gratis afhaling in onze woonwinkel in Kortrijk.
3. BETALING
De betaling van je bestelling kan met Bancontact/Mistercash, Visa, Mastercard of een klassieke bankoverschrijving naar onze rekening. Van zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verwerkt. Als je kiest om te betalen met overschrijving, kan het dus langer duren voor de betaling zichtbaar is in ons systeem.
IBAN: BE03 0688 9802 2084
BIC: GKCCBEBB
Update januari 2022: in de winkel kunnen wij jouw papieren én elektronische consumptiecheques van Sodexo, Edenred en Monizze aanvaarden. Geldig voor betaling van artikelen uit voorraad*, nieuwe bestellingen en sale artikelen.
(*uitgezonderd aankopen van cadeaubon Kortrijk & MK keramiek)
4. LEVERING
We leveren aan huis, persoonlijk of via pakjesdienst.
Pakjes voor levering in Kortrijk (postcode 8500) verzorgen we momenteel persoonlijk op weekdagen tussen 18u en 20u. Voor andere leveringen werken we samen met Bpost, UPS en On Time Logistics. Vul de juiste contactgegevens in bij bestelling, dan ontvang je de track & trace code van je pakje.
Voor bestellingen van grote items (kasten, sofa's, tafels, etc.) nemen wij persoonlijk contact met je op om de levering in te plannen. Elke zaterdag bezorgen we zelf, monteren we de meubelen en nemen we het verpakkingsmateriaal terug mee. Gelieve er rekening mee te houden dat we langskomen met één persoon en leveren op het gelijkvloers, tenzij vooraf anders afgesproken.
5. RETOURRECHT EN GARANTIE
Wil je iets terugsturen? Geen probleem, neem dan binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst contact met ons op via e-mail (info@debestekamer.be). De producten moeten ongebruikt naar ons teruggestuurd worden in de originele verpakking. De verzendkosten van de retourzending betaal je zelf. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het beschadigen of zoekraken van geretourneerde artikelen. Bewaar dus goed de traceercode of retourneer kosteloos in de winkel. We behouden het recht om een retour te weigeren of slechts deels terug te betalen wanneer de producten beschadigd of onvolledig zijn.
Het recht op retour is niet van toepassing op artikelen die op maat of volgens specifieke wensen (kleuren, afmetingen, stoffen) vervaardigd/besteld worden. Denk hierbij aan alle grote meubelen zoals gestoffeerde sofa's, modulaire kasten, etc.
Ook sale items kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Functioneert het product niet naar behoren bij correct gebruikt, dan volgen wij de garantierichtlijnen van onze leveranciers (algehele vervanging, herstelling of terugbetaling).
Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact op met ons!
Mail: info@debestekamer.be
Tel: +32 474 80 67 76 (bereikbaar op werkdagen van 10u tot 17u & op zaterdag tot 12u30)
Chat: gebruik de chatfunctie via pop-up op deze website
Adres: Overleiestraat 3, 8500 Kortrijk
STOCK SALE FAQ
Wat kan je verwachten? Interessante kortingen op toonzaal- en stockmodellen.
- Toonzaalmodellen kunnen gebruikssporen vertonen, maar beschadigingen worden expliciet vermeld in de product omschrijving. Je kan de staat van de producten vooraf komen bekijken in de winkel. Of meer informatie vragen per mail, chat of telefoon.
- Prijzen voor toonzaalmodellen zijn meeneemprijzen, dit betekent af te halen in Kortrijk na afspraak. We contacteren je persoonlijk om te zeggen wanneer je bestelling klaar staat.
- Wens je toch een toonzaalmodel aan huis te laten leveren? Dat kan tegen meerprijs, afhankelijk van bestemming en de grootte. Contacteer ons voor een offerte.
- Artikelen met korting aangeduid als SALE zijn artikelen uit onze stockopruiming. Deze zitten nieuw de doos en worden wel gratis geleverd/verstuurd vanaf €50 in België.
- Betalen kan online met Bancontact of via overschrijving. Wens je cash te betalen bij afhaling? Kies dan ook voor overschrijving en stuur ons een mail te verwittiging.
- Stock sale items kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Mocht er tijdens de online stock sale technisch iets fout gaan waardoor jouw bestelling niet kan doorgaan, dan nemen we de dag zelf nog contact met je op.